Friday, October 7, 2016

1 Uur Forex

1 Uur Forex stelsel en natuurlik (dont miss this perfekte natuurlik amp stelsel) As julle in Forex, en jy ernstig wil om jou finansies te verbeter - dan is jy op die regte plek, want. 1. Ek ontdek hierdie unieke en ongelooflike handel strategie. 2. Hoe ek agter hom aan van dag tot dag te sien sy werk reg en volmaak dit 3. Hoe ek aangepas 2 Aanwysers om te help amp vereenvoudig die handel daarmee. 4. Hoe gebruik ek dit dag in en dag uit, en 5. Wat jou ware potensiaal wins sal wees wanneer die handel daarmee. En, in minder as 2 uur van nou af, ek waarborg jy gaan wees en gesê: 1 uur Forex is regtig Unieke, so maklik om te gebruik. en by verre een van die mees winsgewende handel stelsels wat ek nog ooit het ek kan ook byvoeg dat totdat ek ontdek 1 uur Forex, 4XPipSnager was my brood en botter handel strategie - maar om eerlik te wees, 1 Uur Forex is baie, baie beter. Ek belowe jou, 1 Uur Forex sit alles anders wat ek het probeer in die donker en Ja, weer, in minder as 2 uur van nou af, kan jy begin om maklik ambagte soos volg: En 'n ander een wat dink jy dit en dit Dit het gewerk soos 'n sjarme. Nie net het ek voel ek regtig gekraak een van die grootste mark gedrag van die groot spelers, maar dit het ook 'n baie meer sin vir my, en om eerlik te wees, ek was skaam nie voor om opgemerk. God weet hoeveel geld ek verloor as 'n handelaar val vir diegene vals outs dag na dag - maar nie meer nie opstel My Own 1 uur Forex aanwyser Die volgende natuurlike stap vir my om te doen, was om die handel gereedskap om my proses van lees te vergemaklik skep die 1 uur tydraamwerk. Ek didnt moet herontdek die wiel, so ek gebruik het twee bestaande baie vertroue waardig aanwysers, en ek vra my kodeerder om dit aan te pas in die kode aan my nuwe tyd reëls wat ek so pas ontdek pas. Die Eerste aanwyser is gebaseer op die gemeenskaplike Fibonacci-spilpunt Vlakke aanwyser wat gewoonlik gebruik word deur Fibonacci, en ondersteuning en weerstand handelaars. Die tweede aanwyser wat ek gebruik, is eintlik van my vorige stelsel - Forex U Draai - jy onthou ek jou vertel dat die produk was 'n pit stop vir my terwyl ek hierdie verskynsel van valse Out Moves Ek noem dit ondersoek: die heelgetalle aanwyser. Die belangrikste veranderinge wat ek gemaak het, is om die Fibonacci-spilpunt Vlak aanwyser. As jy dink dit is die algemene Fibonacci-spilpunt as jy misgis ek aangepas sodat dit sal begin op 'n sekere tyd in die nag is - in plaas van aan die begin van die dag, en ek het dit ontwerp om uiteindelik by 'n sekere tyd in die dag waar die mark maak sy beweging. Maar dis nie eens die belangrikste deel van die aanwyser Fibonacci-spilpunt. Jy sien, nie net het jy nodig om te weet hoe om dit te gebruik, maar jy moet die regte makelaar tyd hê om dit te laat werk. Sonder om te weet dit is die aanwyser is heeltemal nutteloos. Ek weet wat die regte makelaar tyd en ek beplan om jou te leer dat in my video kursus - gewaarborg Trouens, net om te weet hierdie klein, maar kritieke stukkie inligting kan jy letterlik verander van 'n verloorspan handelaar om 'n wenner. Met die hulp van hierdie twee aanwysers, kan ek maklik my ander reëls wat ek tot dusver gekom met voer soos Terugskrywing Kers formasies en ondersteuning amp Weerstand. So, ek dink dit is nou die ideale tyd om jou bekend te stel aan. Jason Sweezeys 1 uur Forex Video Course Maar voordat ek jou wys wat my kursus bestaan ​​uit, laat my net vertel dat ek dink baie oor wat sal die beste en maklikste manier wees vir enige newbie om my nuwe handel strategie te verstaan, en nie net dit nie, maar om dit te leer in die vinnigste moontlike manier. Na 'n lang oorweging, as 'n foto is die moeite werd 'n duisend woorde, dan 'n video moet die moeite werd om tien keer meer :-) Vir dié van julle wat my volg, jy weet dat ek altyd praat stadig maar samehangende maak dit nog maklik vir 'n nie - Engelssprekende persoon om te verstaan ​​wat ek het om te sê met gemak. Ek het 'n reeks van video's, 8 in totaal, waar die langste een is nie meer as 22 minute lank geskep, en ek dink dat my video volgorde jy gereed is om handel te dryf in minder as 90 minute Kom ons gaan oor die kursusinhoud sal kry, maar moet asseblief onthou dat alles baie vinnig en maklik geleer kan word. Jason het dit gedoen weer Nog 'n groot forex stelsel wat ek gekoop en persoonlik gebruik en aanbeveel sy ander handel stelsels, maar hierdie een is sooooo baie beter Wat 'n groot konsep hes vorendag te kom met. en so eenvoudig nie. Ek dink regtig nog 'n newbie om forex kan geld maak sonder veel gedink. die reëls is so eenvoudig, en so verfrissend sonder al die warboel van aanwysers. Ek is lief vir die 1 uur kers weerkaats 'n ondersteuningsgroep of weerstand, so eenvoudig en elegant en ja. winsgewend te maak. Ek raai hierdie handel stelsel Cynthia van Dag Handel Forex. LLC - Skepper van 4 unieke handel stelsels: www. daytradeforex / products. htm Hi Jason my man. Hoe gaan dit met jou Hoe is die lewe Man Ek moet erken, jy regtig verras my hierdie tyd. Jy weet hoe baie ek wil jou forex strategieë. veral jou 4XPipSnager, maar hierdie keer het jy my verras selfs meer :-) Hoe het jy dink oor hierdie een Jy moet deel met my :-) Ek moet erken, op die eerste as jy my gevra om dit te toets (by the way ek is jammer dat dit het tyd, ek was so besig met my lewe handel kamer sessies en die voorbereidings vir my seminaar in Hongarye) Ek was skepties oor dit en hoe dit regtig werk, maar ek het besluit dat voordat ek jou vertel om iets beters vind ek sal dit nagaan: -) En toe ek begin om te werk met dit wat ek verstaan ​​dat jy dit gedoen het groot hierdie tyd Dis 'n groot strategie man ek indicatorholic handelaar soos ek glo hulle jou alles wat jy nodig het, maar jou suiwer prys aksie idee hier is net 'n groot vriend ek weet vertel jy sal my vergewe, maar ek het probeer om 'n paar aanwysers met jou strategie (sorrrrrry :-) kombineer en ek het 'n paar kragtige aanwysers wat jy hier kan baie help as jy duidelike grense gevind. Die makliker om die moontlike skuif van die pouse sien en ingegaan en sien die logiese teiken. Maar, dis net ek en my aanwysers lol. Al wat ek wil sê is, goed gedoen Ek is seker dat baie handelaars dit en wins sal geniet met dit. Net asseblief, vir my, doen 'n bietjie meer voorbeelde van bedrywe in enige mark toestand so handelaars kan besef hoe kragtig dit is werklik :-) Mooi so ek gaan beslis dit het op my mees aanbevole lys Hallo ouens, my naam is Zack Kolundzic Ek het Jason bekend vir 'n geruime tyd en ek was een van die eerste handelaars wat sy splinternuwe strategie genoem 1 uur Forex gesien het. En siek om te sê dat hierdie nuwe en unieke strategie werk baie goed en is gerig op handelaars wat nie wil om te veel tyd te spandeer in die voorkant van die skerm. Dit is gebaseer op uurlikse grafiek, kombineer die krag van ondersteuning / weerstand, kandelaar formasies en spilpunt punte en is die vervaardiging van 'n baie hoë oorwinning koers. Dit is al verduidelik op 'n manier dat selfs 'n persoon sonder handel ervaring kan vinnig verstaan ​​en te implementeer die strategie. Jason het uitgetrek met ander handel stelsels in die verlede wat goed sowel genoem 4XpipSnager amp Forex UTurn is, maar ek dink hy het sy verlede strategieë oorskry met 1 uur Forex. Groot taak Jason Check uit wat hierdie 1 uur Forex handelaar het om te sê: Jou stelsel gaan voort om te trek in pitte vir my. Soveel makliker as om na die minuut en 5 minute kaarte soos ek al jare lank. Die laaste handel van die VSA sessie was handboek. in by 1,3480 en uitklim by 1,3462 sedert ek 'n vooraf ondersteuning / weerstandvlak naby daar getrek het. Ek kan nie glo in al die jare het ek al die handel. Ek het dit nooit opgemerk. Prys aksie handel op sy beste. En die beste deel is. dit sal voortgaan om te werk met 'n verandering in die markte. prys aksie sal steeds prys aksie wees. geen BS agter forex aanwysers. Nogmaals dankie vir so 'n eenvoudige, maar kragtige stelsel Niemand is vergoed vir hul getuienis. getuigskrifte is egter nie 'n aanduiding van toekomstige prestasie of sukses. Ons is nie impliseer dat hierdie resultate in die algemeen verwag kan word of verkry word deur enigiemand. Daar is 'n aansienlike risiko van verlies wat verband hou met handel Forex. Hul vorige prestasies nie noodwendig dui toekomstige resultate na betaling kry jy: Aanwysers. 1HourForex. ex4 WholeNumbers. ex4 Gids gebruiker. 1HourForexManual. pdf alles is ony 28 USD. Intraday Trading die een uur Forex strategie Besonderhede Gepubliseer: 15 Desember 2013 Geskryf deur Jeremy Stanley Kategorie: Trading strategieë Hits: 15857 Daar is 'n algemene wysheid dat alle handelaars vroeër of later sal kom tot die gevolgtrekking dat die optimale tydperk vir aanlyn handel is 'n dag en nog baie meer. Dit is egter moeilik om te sê, is dit waar is of nie, want basies die verskil tussen tydsraamwerke is eerder bepaal deur die grootte van die deposito en die vrye tyd wat handelaar het. Daar is, natuurlik, die teenwoordigheid van die sogenaamde geraas bewegings op die minder as 'n dag intervalle, maar fraktale analise lê die probleem asook deur die toepassing van wiskundige berekening vir alle skaars voorspelbare prysbewegings. Nietemin, forex stelsels in die interval minder as 'n dag maak nie 'n daaglikse wins vir net baie handelaars, maar ook die perfekte kombinasie van energie bestee en die inkomste wat ontstaan ​​het nie. Ek wil graag om jou te wys 'n voorbeeld van 'n eenvoudige handel strategie wat twee aanwysers net gebruik. Dit is 'n eenvoudige een uur Forex strategie. Die grafiek toon die beginsel van die werk met die euro / dollar paar op die uurlikse tyd interval. Twee aanwysers word hier gebruik. Die eerste een is die relatiewe sterkte-indeks met 'n parameter 13, en die tweede een is 'n eenvoudige beweeg met 'n parameter 13 en die verskuiwing van drie kerse. Die beginsel is eenvoudig. Die belangrikste hier is nie wag die oomblik wanneer die RSI wys oorkoop of oorverkoop vlakke. Eers nadat hierdie aanwyser sein wat jy kan verwag bewegende sein. Hierdie sein dui op 'n situasie wanneer 'n eenvoudige bewegende gemiddelde voldoen aan die prysgrafiek van die onderkant met die opwaartse beweging en uit die boonste in 'n afwaartse beweging van die prys grafiek. Stop-verliese geplaas kan word volgens die wens van die handelaar, maar binne die laaste minimum of maksimum. Hierdie een uur Forex strategie is kenmerkende as gevolg van die feit dat, in parallel met die standaard seine, dit dikwels toon divergensie - konvergensie seine. Jy kan 'n ander aanwyser by hierdie grafiek, dit is beter om 'n ander bewegende sê. As jy MA met parameters 21 voeg en skuif 5 tot hierdie grafiek sal jy die geleentheid vir 'n lang bestellings te kry. Verder is hierdie een uur forex strategie gee ons 'n ander teken dat 'n kruising van twee bewegende gemiddeldes, en dit gee ons 'n geleentheid om onkruid uit die verkeerde sein vir die sluiting orde. So, is die einde toe nie wanneer die prys grafiek aan die MA13, maar wanneer die prys grafiek kruisies die MA21. Ons moet egter die nuanse van hierdie handel strategie wat 'n groot aantal vals alarms daarop. Om dit te doen, moet jy net die parameters van die basiese aanduiding van die handel strategie aan te pas. Die foto toon die relatiewe sterkte-indeks met die parameter 13. As jy stel, kan sê, die parameter 21, dan is die aantal aanwysers seine sal aansienlik verminder word, maar terselfdertyd die valse seine sowel sal verminder. Oor die algemeen. die handelaar besluit watter parameters te gebruik. Nog 'n uur forex strategie word verder beskryf. Dit is gebaseer op 'n enkele aanwyser, wat Bollinger Bands, of Bollinger Band lyn genoem. Hierdie aanwyser kan jy om te werk in 'n sywaartse beweging, en in lang posisies sowel. As gevolg van sy interpretasie en veranderinge in die parameters, die Bollinger Bands aanwyser bly die moeilikste een vir baie handelaars. Maar hier sal ons sy seine in 'n eenvoudige manier te verduidelik. So, die parameters is: 'n tydperk van 20, verskuiwing 3. Die herstel van die top en uit die onderste lyn van Bollinger Band is 'n sein vir die bestellings oop te maak. So, is die handel uitgevoer binne die kanaal van die prys beweging. Die middellyn word gebruik as 'n eenvoudige bewegende en definieer die belangrikste tendens rigting. Verder moet twee belangrike sein in ag geneem word. Die eerste een is wanneer die prys nie verder as die boonste of onderste Bollinger Bands. Hierdie situasie dui daarop dat die beweging sal voortgaan. Die tweede sein is 'n sterk vernouing van die kanaal. Die voorbeeld word op die prentjie hieronder. In hierdie geval, moet jy aandag gee aan die situasie wanneer die middellyn aan die prys grafiek, want dit is 'n sterk sein vir die opening van die orde. Dus, met behulp van die een uur pouse op die Bollinger Bands lyn wat jy kan die hoë akkuraatheid van die prys tendens voorspelling te bereik. Tot 'n gevolgtrekking te trek, kan ons sê dat die een uur Forex strategie gemaak kan word op grond van byna enige aanwyser, en die kombinasie van enige van hulle toegepas kan word. Die belangrikste reël hier is 'n streng nakoming van die gevestigde strategie, ongeag van sy komponente. Bron: Dewinforex1 Uur Forex 82201 Uur Forex8221 is 'n handleiding handel stelsel wat vrygestel is deur Jason Sweezey op 22 November 2011. Jason is 'n voltydse handelaar wat in Kanada woon. In die verlede reeds het hy ander forex stelsels, wat redelik goeie resensies van kliënte het vrygestel. In Jason8217s eie woorde 82201 Uur Forex8221 is sy beste stelsel tot dusver. Hier is 'n paar belangrike funksies van 82201 Uur Forex8221: 1. Die strategie suiwer (hoegenaamd geen nalopend aanwysers) is gebaseer op die prys aksie. 2. Dit is maklik om te leer en maklik om handel te dryf. Reëls is duidelik en goed verduidelik met 'n PDF handleiding en 8 kort video's. 3. Dit werk goed, dis sekerlik die belangrikste punt. Hier by PimpMyEA gepubliseer ons 'n paar poste oor 82201 Uur Forex8221, sodat jy kan 'n beter hoe om hierdie stelsel te gebruik verstaan: Soos vir enige handel strategie (of dit nou handleiding of outomatiese), kan nie sê ek hierdie stelsel is goed vir almal. Vir seker is dit eenvoudig en vinnig (jy hoef nie baie tyd te spandeer in die voorkant van die rekenaar), sodat jy kan dit goed vir jou te vind. Jy kan dit te probeer deur hier te klik. Ronnierotts 1 uur Strategie Ok, ek sal probeer om te verduidelik dat dit in so maklik 'n manier as wat ek kan. Die geldeenheid pare wat ek persoonlik gebruik is: - GBP / USD EUR / USD GBP / JPY USD / CHF Trading hierdie 4 formate gemiddeld ongeveer 180 pitte per week. Ek weet nie van ander formate prestasie. Ek gewoonlik net kyk vir handel Opstellings tussen die ure van 0600-1800 GMT So, die teorie is dat inskrywings gemaak uit die 15 EMO. REËL 1. Die MACD moet die regte kleur vir die rigting van die handel en die MACD MA moet binne die gekleurde gebied. (Sien foto hieronder) REËL 2. Wanneer die prys treffers die 15 EMO amp weerkaats of gaan deur die 15 EMO en omkeer sy 'n handel terug as LANK AS: - Die hoë / lae van die opstel kers is nie meer as 50 pitte weg uit die 15 EMO (30 vir G / J amp O / C) en die 15 EMO is nie binne die 50 EMO kanaal. (Sien foto hieronder) Toegang is dan 10 pitte bo / onder die hoë / lae van die opstel van kers. (Versprei te voeg vir 'n lang ambagte) Stoploss 100 pitte Takeprofit 100 pitte Gaan na gelykbreek toe 50 As hangende einde nie geaktiveer en prys gaan na die ander kant en sluit bo / onder 15 EMO - bestelling te kanselleer en wag vir volgende setup. REËL 3. handel nie WANNEER DIE 15 EMO is binne of baie naby aan die 50 EMO kanale. Hoop dit maak sin. Voel vry om vrae te vra. Aangeheg Images (Klik om te vergroot) FOREX-Dollar hang naby 2-maande-hoogtepunt, pond strek verlies Tokio, 5 Oktober (Reuters) - Die dollar hovered naby 'n twee-maande-hoogtepunt teen 'n mandjie van geldeenhede op Woensdag opgehef deur aggressiewe kommentaar van 'n Federale Reserweraad amptelike en 'n skerp styging in die Amerikaanse Tesourie opbrengste. Die pond gemerk vars drie-dekade laagtepunte te midde van voortslepende kommer dat Britse nader na die verlaat van die Europese Unie ernstige ekonomiese gevolge kan hê. Die dollar-indeks staan ​​op 96,116, in sig van 96,442, sy hoogste sedert Augustus 9. Die Amerikaanse dollar was reeds op 'n sterk voet nadat saamtrekpunt aan die begin van die week op 'n opgewekte opname van die vervaardigingsektor VSA. Dit het 'n bykomende hysbak na Richmond Federale Reserweraad President Jeffrey lakwerk het gister gesê daar was 'n sterk saak vir die verhoging van rentekoerse en as tesourie opbrengste gestyg tot twee weke hoogtepunte in reaksie op 'n oplewing in euro-sone skuld opbrengste. Die dollar inched 0,2 persent tot ¥ 102,705 na styg na 'n drie-week-hoogtepunt van 102,965 oornag, wanneer dit sy sesde agtereenvolgende dag van winste teenoor sy Japannese eweknie gepos. Die Amerikaanse dollar moet voortgaan om te klop, maar ná ses agtereenvolgende dae van winste, moet handelaars pasop vir 'n regstelling in dollar / JPY voor Vrydae nie-plaas verloont verslag geskryf Kathy Lien, besturende direkteur van FX strategie vir BK Batebestuur. Lien bygevoeg 'n skuif deur die dollar tot 102,50 ¥ sou handelaars 'n geleentheid om hul lang posisies herlaai voordat die werk verslag VSA gee. Die dollar krag kom deels vanaf sy winste teenoor die pond, wat gegly tot 'n vars 31-jaar trog van 1,2721 na beurtkrag oor 0,9 persent die vorige dag. Baie mense in die mark is bekommerd dat die Britse regering se standpunt verwys na 'n harde Brexit, waarin Brittanje split geheel en al uit die interne mark ten gunste van die behoud van beheer oor immigrasie, wat 'n uittog van banke uit Londen kon ry. Die euro was plat op 1,1209, sy asem vang nadat swaai wild die vorige dag. Die gemeenskaplike geldeenheid het gegly op Dinsdag na 'n lae 1,1138 voordat klim terug na 'n hoogtepunt 1,1239, saam met 'n styging in die euro-sone skuld opbrengste in reaksie op 'n verslag van 'n Europese Sentrale Bank beplan om sy bate-aankoop program taps. Bloomberg berig vroeër gister gesê die ECB waarskynlik geleidelik sou aanleiding van sy 80-miljard euro aankope maandelikse verband voor die beëindiging van sy kwantitatiewe verligting program, met verwysing na naamlose bronne. 'N mediabeampte ECB tweeted later op Dinsdag, maar dat die sentrale banke besluitnemende liggaam nie bespreek die vermindering van die tempo van sy maandelikse verband koop. (Besig met wysiging deur shri Navaratnam) meer dekking FOREX-Dollar bestendige nadat Amerikaanse data, euro styg met band opbrengste 5 Oktober - 11:52 FOREX-Euro maak breë winste, styg tot 5-jaar hoog teen sterling 5 Oktober - 03:45 FOREX-Dollar hang naby 2-maande-hoogtepunt, euro strek weiering 4 Oktober - 23:00 FOREX-euro maak breë winste, styg tot vyf jaar hoog teen sterling 5 Oktober - 06:59 Kommentaar beleid:


No comments:

Post a Comment